trešdiena, 2014. gada 24. septembris

Dzīves cikls.

(Bioritms)

Kaut kur tālu aiznesa mani.
Bet tuvu nonāci tu.
Mēs divas puses, kas traucas,
Bet nevaram viens otru rast.

Nesauc tu mani es tevi.
Tālumā atsaukties vari,
Bet, lai kur arī būt mēs abi.
Mēs nespēsim kopā tur būt.

Jo laikmets mūs abus ir šķīris,
Bet varbūt ne šķīris, bet dzinis.
Mums abiem pēc otra tik tiekties
Tur tālumā paliekot gadiem.

Tā mūžībā mēs būsim vieni
Un tomēr par pāri mūs sauks.
Tu, mēnes, es saule, tu saule, es mēnes.
Te abi mēs nirsim, te abi mēs dzimsim.

Un ik rītu tu sauksi mani,
Ik vakaru saukšu es tevi,
Lai rītam nākot es tevi
Atkal vakarā skautu.

Tā mūs abus, tā tevi tā mani,
Ik reizi savinos, tai reizē arī šķirs.
Šis nebeidzamais, bet skaistais -

Šīs dzīves ritošais cikls.



(attēla avots: http://spoki.tvnet.lv/vesture/Fakti-par-milestibu/695987)

Nav komentāru: